Rabu, 8 April 2009

Pelajar 2 bestari pintar - pintar muridnya

Just finished my microteaching today! seronokkah? seronok sangat, biarpun cuma mengajar kawan2 sendiri, but it was like, you know, having the butterfly flying in your stomach kind of feeling, hehe. so are you a good teacher? I dont think so, there are lots of holes I need to cover. I stammer and lost for words, nampak sangat ko sediakan skrip awal2 and then hafal, pastuh masuk kelas, ngadap diorang pastuh everthing flew out the window, hehe. But it was fun, cant wait for next semester, dengar katanya banyak lagi microteaching ni

3 ulasan:

ayiem berkata...

oklaaa tu ramzi....hilang 11 markah jer.....jgn lupe read my blog.... :) ....link tauu....ayiem.blogspot.com

zawani badri berkata...

yeay!
sir ramzi yg hebat!
I was doing my self-reflection yestrdy time u mengajar!
I was having fun too yesterday!
btw, TQ for all ur helps utk micro teaching nie :D

Romzi berkata...

wani, yolah tu hebat, dok ketaq2 kat depan, habis grammar tungang ala langgang! Wani nyer teaching best lagi, ape ek tajuk lagu yang wani pakai tuh?